فراز کراتینین 1.39-1.02 می کند که به معنای آن برگشت پذیر است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فراز کراتینین 1.39-1.02 می کند که به معنای آن برگشت پذیر است

"جراح می گوید من بیماری مرحله 2 کلیه است. کراتینین شده است 1.39، 1.02 1.2and. GFR شده است 44، 54، و 57. آیا این ساعت قابل برگشت؟ "پاسخ این است: بله، کراتینین قطعا می تواند معکوس شود اما تنها اگر شما می توانید آن را در مراحل اولیه را پیدا کرده و می تواند به درمان به موقع دریافت کنید. وضعیت یکی دیگر از افزایش سطح کراتینین توسط عامل بیماری ناشی نیست، اما ناشی از رژیم غذایی بی دلیل.

کارشناسان می گویند که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری مزمن کلیه بازی می کند، یک رژیم غذایی مناسب ممکن است اثر درمانی دو برابر، رژیم غذایی بد ممکن است کلیه شما صدمه دیده است. نگاهی به مقدار زیادی از پروتئین در یک زمان کوتاه ممکن است کراتینین سطح را افزایش می دهد منجر شود، پس از تنظیم برنامه رژیم غذایی خود را، سطح کراتینین ممکن است به حالت عادی دوباره بازگشت. اما اگر شما می توانید تنظیم در زمان را ندارد، سطح کراتینین بالا ممکن است کلیه شما آسیب برساند، موجب بیماری کلیوی. پس یک بار کراتینین خود را افزایش یافته است، حتی آن را فقط بالاتر است که سطح طبیعی، باید با توجه به آن، بنابراین به عنوان برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه شما.

اگر افزایش سطح کراتینین توسط عامل بیماری ایجاد می شود، شما همچنین می توانید آن را به عنوان زمانی که آن را بیش از بیش از حد از سطح طبیعی نمی معکوس می باشد. درست مثل ما در آغاز اشاره شد، سطح کراتینین 1.39 آن است که تنها بیش از سطح طبیعی 1.3، پس از درمان به موقع می توانید آن را به 1.02 کاهش دهد. پس، اگر شما یک فرد با سطح کراتینین بالا هستند، انجام می ترسم، فقط به یک بیمارستان عادی و پیدا کردن دلایل زمینه ای، و سپس اقدامات مربوطه را با توجه به شرایط خود، شما می توانید آن را دیر یا زود کنترل.

از بالا ما می دانیم که سطح کراتینین بالا را می توان در مراحل اولیه توسط درمان مناسب معکوس شود. اگر سوالی دیگر، شما می توانید به ما ایمیل.





:: برچسب‌ها: اصول اولیه CKD، فراز کراتینین 1 , 39-1 , 02 ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: